czwartek, 2 lutego 2012

Nowa rozrywka w mroźny zimowy dzień

Seria którą kiedyś dokończę ......



 a tu brakujące do kolekcji...



Cztery pory roku...



 a tutaj zgubiłam gdzieś jedną porę roku...


 ta seria jest w komplecie, zdobi ścianę u mojej cioci

Ta seria jest już dokończona jeszcze tylko oprawa.



A teraz coś egipskiego...



Wyszywanie jest jednak jak obsesja. Ciągle wszystkiego za mało...
Kwiaty wyszywam dla wyjątkowych osób...
dla siostry
Dla mojej mamy wyszywam też taki wzór,  jest wyjątkową osobą w moim życiu...

dla przyjaciółki
Miła odmiana czyli dzieci komplet, jeszcze nie wszystko oprawione. Dziewczynka to jeden z pierwszych obrazów które wyszyłam. Chłopiec dołączył do niej dużo później.




Mam w swojej kolekcji również takie małe dzieła...

Damy w kapeluszach seria...



 i jedna dodatkowa...


1 komentarz:

  1. Witaj ,
    Bardzo dużo wyszywasz , niektóre sa mi znane wzory , wszystkie sliczne , A ta dziewczynke , zawsze chcałam zrobic ,..

    OdpowiedzUsuń