wtorek, 6 listopada 2012

mozolna praca

Nigdy nie przypuszczałam, że to będzie takie mozolne... moja kobieta "rodzi się w bólach", ale nie mogę się doczekać kiedy będzie już widać twarz. Teraz dopiero widzę różnicę między wyszywaniem na kanwie, a wyszywaniem na lnianej tkaninie. Efekt zdecydowanie ładniejszy osiąga się wyszywając na tej drugiej. Krzyżyki drobniusie jak maczek, obraz będzie wyglądał jak namalowany. Fajne są jednak te zestawy do wyszywania. Szkoda, że w naszych pasmanteriach można kupić jedynie kiczowate kanwy malowane!!! których jestem zagorzałą przeciwniczką.

Tyle mam już mojej kobiety, według mnie to dużo biorąc pod uwagę, że ja ciągle namiętnie przeliczam nitki czy aby się gdzieś nie pomyliłam :)   
Wieczorami natomiast wyszywam moją Grecję dla mamy
a dzisiaj byłam w bibliotece przyniosłam kilka książek (M. Nurowska "Panny i wdowy", Z. Domino "Cedrowe orzech" i "Błędne ognie") i trzeba troszkę poczytać, a w księgarni widziałam wczoraj nową książkę K.Grocholi "Houston mamy problem" (a ja jeszcze jej nie czytałam) masakra. Kilka dni temu na jakimś blogu widziałam śliczny sweterek robiony na szydełku, więc zachciało mi się taki zrobić, kiedy znaleźć na to wszystko czas. Zapomniałam, że jeszcze studiuję, a wykładowca zapragnął otrzymać od nas referaty, które trzeba stworzyć własnoręcznie na podstawie książek nie do zdobycia, bo to wydania KUL. Eeee same problemy, ile krzyżyków bym postawiła w tym czasie??? Niestety, jak mus to mus...muszę to jakoś pogodzić.

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście len to bardzo fajna sprawa do haftu :)Ja jednak nie wyobrażam sobie ciągłego liczenia w ciągu pracy, dlatego robię nicią żyłkową linie pomocnicze i idzie mi jak po maśle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak len jest wymagający ale wart zachodu. Efekty są zawsze piękne. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny będzie ten haft Lanarte z tą kobietą w pastelach.
    ślicznie haftujesz, przejrzałam Twój blog i cieszę się, że tu jestem. dodaję do ulubionych:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz sie pieknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń