niedziela, 4 listopada 2012

nie wytrzymałam

Jak mnie nie było, to mnie nie było, a jak się wreszcie odnalazłam to na całego. Nie wytrzymałam i zaczęłam wyszywać kobietę, którą dostałam w prezencie od 'mglistego snu'. Jestem teraz w lekkim szoku, nigdy jeszcze nie wyszywałam na takim materiale, ślepa jestem jak kret i w dodatku wyszywam jedną nitką !!! Obraz będzie cudny, bo delikatny w pastelach, ale co się człowiek namęczy. Jako początkująca ciągle liczę nitki materiału czy się nie pomyliłam. Już się nie mogę doczekać efektu końcowego, a dopiero dzisiaj zaczęłam :) o i światło musi być dobre, bo wzór to jest do tego gigantyczny i wyraźny. Świetnie się z niego wyszywa.

5 komentarzy:

  1. A masz może zdjęcie jak będzie wyglądał gotowy wzór? Ale rzeczywiście czeka Cie dużo pracy! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście już zamieściłam zdjęcie gotowego obrazu. Najchętniej to już bym go niosła do oprawy ;)). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. No to sie narobisz..juz widze ile pracy Cie czeka..ale to zanosi sie na cos pieknego.Powodzenia w zmaganiach z tym wielkim dzielem ,)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękny obraz! Trzymam kciuki i czekam na kolejne odsłony! Też mam ten zestaw i może jak napatrzę się u Ciebie to wezmę się za swój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dodałam Twojego bloga do listy moich blogów. Będę Cię często podpatrywać. I jak widzę wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń