wtorek, 11 grudnia 2012

idą święta...

Zagubiłam się na dobre. Trochę zaniedbałam bloga, ale nie zmarnowałam czasu. Dokończyłam bratki dla Mamy...

aby tradycji stało się zadość, zaczęłam wyszywać nowy obrazek. Oczywiście jest to "szybki aniołek"
pracowałam też nad kobietą
do Barbary poszłam z pięknie przystrojonym prezentem...
siostra tworzy też stroiki świąteczne...
przepraszam, że stoi na stosie papierzysk, ale to "poprawia" się moja praca magisterska


a dzisiaj filcowałam, ale efekty mozolnej pracy przedstawię jutro.

9 komentarzy:

  1. Widzę, że nadal pociąga Cię filcowanie [uparciuch z Ciebie].Haft prześliczny ,stroiki siostry interesujące ma się czym chwalić .Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki to moje ulubione kwiatki, wyszły Ci prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście czasu nie marnowałaś, bratki piękne,prezent super zapakowany!Stroiki siostry prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszly Ci te bratki, cudnie,siostra robi sliczne stroiki..czy tez prowadzi bloga?..a i nastepne prace posuwaja sie do przodu..Trzymam kciuki za Twoja magisterke.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moja siostra jest bardzo zdolna. Z kwiatów potrafi wyczarować piękne kompozycje w różnych stylach. Wymyśla różne cuda z suszek, ma prawdziwy talent, wie co z czym połączyć. Nie prowadzi swojego bloga, ale pozwala mi zamieszczać swoje małe dzieła na moim blogu (wszystkie kompozycje z aniołkami są jej dziełem. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bratki kojarzą mi się z wiosną. Śliczne!
    Widzę, że siostra też zdolna osóbka. Piękne stroiki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra jest bardzo zdolna, ale ma mało wiary w swoje umiejętności. Fajnie, że Tobie też podobają się bratki w środku zimy :)Pozdrawiam

      Usuń
  6. No moja droga, a Ty jak zwykle zapracowana i pozytywnie nakręcona ;) a to stroik, a to hafcik, a jeszcze między tym wszystkim pilnie pracujesz nad pracą mgr. Jak
    Ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń