sobota, 6 lipca 2013

pytanie

Koleżanki sympatyczne powiedzcie mi gdzie kupujecie zestawy do haftu? Jako, że jestem znów chwilowo osobą "wolną" i zajmuje się najprzyjemniejszym zajęciem pod słońcem, czyli haftem krzyżykowym, chciałam sobie zrobić przyjemność i zakupić śliczniusie zestawy do haftu. Wyszukałam sklep Needle&Art znalazłam "Viktorie" którą muszę mieć i kilka innych, które "są mi niezbędne do życia " - oczywiście np.wzory Nimue, ale jednak ich oferta nie jest aż tak bogata. Widziałam piękny obraz "Petersburg" ale nie wiem gdzie mogę go kupić w necie... jeśli macie adresy takich sklepów bardzo proszę o pomoc. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia postępów w moich pracach. No i pochwalę się nowymi książkami do przeczytania oczywiście...muszę nadrobić zaległości. Tak się naoglądałam waszych prac, że "zazdrość mnie zjada" też muszę coś zdziałać nowego, no i oprawić kilka "dzieł". Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ja robię zakupy właśnie w Needle&Art, albo jak czegoś bardzo pragnę, a nie mogę dostać to w Sew And So http://www.sewandso.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ebay! Amerykanski (ebay.com) albo brytyjski (ebay.co.uk). Mozna znalezc wiele rzeczy w lepszych cenach niz w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Petersburg widziałam całkiem niedawno właśnie w Needle&art. Jeśli chodzi o polskie pasmanterie internetowe, to zestawy są też w HobbyStudio i nadodatek.pl .

    OdpowiedzUsuń