czwartek, 5 września 2013

rewolucja

W moim życiu zaszła prawdziwa rewolucja. Jestem wreszcie po remoncie, który rozwalał mnie już na łopatki, za dużo i za długo. Przegapiłam całe lato i nie miałam kiedy odpocząć. Zmiany w życiu zawodowym, mam nadzieje, że na lepiej :) ...wyjdzie w praniu.
Teraz będę mogła zająć się tym co lubię...czyli wyszywaniem !!! I to jest piękne.
A ... i kupiłam sobie mądrą książkę, którą będę mogła wreszcie przeczytać i wykorzystać.
 Mam nikłe postępy w pracy nad moją Elfinką,ale jej buziaczek wygląda cudnie.
 Zakończyłam prace nad "domkiem w kwiatach" dla mojej Mamy.
Przywiozłam od "oprawcy" moje małe dzieła...


bratki zostały ofiarowane od serca w podziękowaniu...

Zaczęłam wyszywać Japonkę, którą wygrałam w rozdawajce niestety mało jeszcze ma, ale zrobię jutro zdjęcie. I najważniejsze, mam już wzór na Foregone cieszę się jak dziecko...długie wyszywanie się kroi. No i rozważam kupno krosna do tego wielkiego dzieła tyle że nie wiem jakie wybrać oglądałam te w Hobby Studio, może Wy macie jakieś opinie na ten temat, które wybrać?
Tak jak obiecałam wstawiam zdjęcie mojej Japonki którą ostatnio wygrałam

To tak dla relaksu...i właśnie zastanawiałam się czy nie powinnam zacząć jeszcze kilku prac :))) szkoda, że mam tylko dwie rączki.

7 komentarzy:

  1. Mam problemy z przesłaniem komentarza. Ten jest drugi, a w pierwszym wyraziłam podziw nad pracami. Może wskoczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszy mnie że ktoś docenia moje prace. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Istne wysypisko prac..zycze, by w pracy sie dobrze dzialo. A ta buzka..masz racje..sliczny dziubek

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace pięknie oprawione. Domek w kwiatach fajnie się prezentuje a elfinka jest cudna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfinka już wygląda cudnie. Krajobraz urzekł mnie pięknymi soczystymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się dzieje! te bratki cudne... :) i Japonka będzie śliczna (też miałam na nią chrapkę)!

    OdpowiedzUsuń