poniedziałek, 9 września 2013

stres

Żyje w ciągłym stresie, a co za tym idzie zaczynam szaleć i ... zaczęłam wyszywać nowe obrazki...


Wiejski domek dla mojej Mamy do kolekcji, taki jesienny...
I paw, który już kiedyś wpadł mi w oko. Oczywiście widziałam piękne pawie na blogach które obserwuje, ale nie udało mi się znaleźć nigdzie wzoru na takie cuda, więc będzie taki zwyczajny "paw zastępczy".
Strasznie drogie to moje hobby, wydaje majątek na mulinę, o kanwie nawet nie wspominam. Mam zacząć moją cudną Foregone. Zakupy też sprawiają przyjemność. Ciekawe, ile jeszcze zacznę obrazów zanim mnie odpuści stres?

8 komentarzy:

  1. Joasiu..powoli, bez stresu,,stawiaj krzyzyki i bedziesz czuc sie swietnie.)Prace sliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wzorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paw jest piękny, ale wzorek pewnie cholernie trudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego pawia będziesz wyszywać?! on jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten będzie wyszywany, ale koleżanka w blogu "Zapach jaśminu" ma piękniejsze pawie w swojej kolekcji, ale nigdzie nie znalazłam wzoru, który jest mega pracochłonny. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Baaaaardzo pracochłonne i ambitne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam niecierpliwie na pierwsze krzyżyki haftu z pawiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paw bardzo elegancki, fajnie będzie wyglądał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń