piątek, 26 lutego 2016

...takie małe a cieszy...

Co może ucieszyć przeciętnego człowieka? ....odpowiadam... Przeciętnego, "szurniętego" człowieka może ucieszyć kawałek materiału, kupa nitek do tego i kawałek plastiku. Ja wczoraj właśnie doznałam takiej radości, kurier dostarczył mi paczkę ze sklepu HOBBY STUDIO....noooo to było coś
a w środku było ....
Paczuszka zawierała katalog firmy Lanarte...

 katalog firmy RIOLIS






część zestawów jest bardzo kusząca ...
A teraz najważniejsza część, czyli co sobie zakupiłam....piękny obraz Ikona -Matka Boga, planowałam ten zakup już od dawna, zawsze jednak było jakieś "ale".... teraz bez wymówek, zamówiłam i mam ...i jest piękny i już chcę go zacząć wyszywać. 

niteczki, niteczki, błyszczące niteczki, aż paluszki same chodzą żeby już zaczynać.....ale nie mogę muszę skończyć przynajmniej jedną zaległość .... :(
Zakupiłam również organizer do igieł, ponieważ w planach mam wyszycie HAED-a 

zdecydowanie usprawni on pracę nad dużym obrazem...
Jestem też posiadaczką Aidy 18 ct równiutki metr materiału. 

 
 

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy! Takie cieszą najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie paczki to ja lubię :) (i rozumiem hihihi)

    OdpowiedzUsuń