wtorek, 26 lipca 2016

co jest nie tak.....

Mam pytanie, co jest ze Mną nie tak? Mogę w miarę spokojnie przejść obok sklepu z ubraniami, ale obok księgarni i pasmanterii no nie potrafię. Może by się człowiek zaczął leczyć.... Lazłam i wlazłam do księgarni i nakupiłam, a jak inaczej, oczywiście musieli zrobić promocje, specjalnie to robią jestem o tym święcie przekonana...
 I jestem posiadaczką grubiutkich, pachnących książek...
J.K. Rowling -  "Wołanie kukułki", "Jedwabnik", "Żniwa zła"


będzie uczta czytelnicza (finanse ucierpiały).
Biorąc pod uwagę, że po ostatnich zakupach pasmanteryjnych finanse leżą już totalnie w gruzach postanowiłam, że więcej niczego nie kupię. Niestety mam "słabą, silną wolę" dzisiaj zakupiłam gazetkę, wręcz niezbędną do życia "Igłą Malowane". Jakość mojego życia zdecydowanie się poprawiła, wypatrzyłam nowe wzory, które....no muszę mieć koniecznie wyszyte.... No i to jest niekończąca się opowieść, coś wyszyję...a na to miejsce wynajdę kilka nowych niezbędnych do życia wyszywanek. 
Dzisiaj wypatrzyłam to...
biorąc pod uwagę, że nie lubię wyszywać kwiatów, te muszę mieć. 
Tego wzoru szukałam już długo i "pech" chciał znalazłam...Obraz widziałam w naturze wygląda interesująco. 
 I czy to się kiedyś wreszcie skończy? To jest jak obsesja, nawet nie jestem w stanie wszystkich obrazów oprawić. Ciągle jest niedosyt, chciałabym naciągnąć czas, dostać jakieś ekstra godziny na wyszywanie, a tu lipa...Na najbliższe kilka miesięcy zrobiłam zaopatrzenie w wyszywanki, czeka mnie wiele zmian i nowych wyzwań. Jakoś będę musiała wszystko ogarnąć, może nie będę miała czasu na wynajdowanie nowych wzorów i zastanawianie się co jeszcze powinnam wyszyć. Pozdrawiam wszystkie maniaczki wyszywania..... :)

 
 
 

3 komentarze:

  1. Ja też tak mam, co chwila znajduję jakiś super wzór;-D
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo książki to też moja pasja! Uwielbiam zapach nowych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, książki pachną cudownie i pozwalają przeżywać niezapomniane chwile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń