niedziela, 24 lipca 2016

plany

Zakupy zrobione, teraz trzeba napisać co z tego wszystkiego powstanie. Same piękne rzeczy będą, część już wyjechała, więc nie posiadam wszystkich zdjęć...mam tylko kilka....
Zakupy w Pasmanterii Haftix robiłam dwa razy. Pierwszym razem kupiłam tylko mulinę firmy Ariadna, drugie zakupy były mieszane mulina DMC i Ariadna. 
Pierwsze zestawy: " Maki", "Toskania", "Bukiet polnych kwiatów", "Jezus", "Pawie"
 "Matka Boga" - to gotowy zestaw.




"Toskania"
"Bukiet polnych kwiatów"

"Jezus"

"Matka Boga" - gotowy zestaw
Nie posiadam zdjęcia zestawów "Maki" oraz "Pawie".

 Z drugiej dostawy powstały zestawy:

"Cyganka"

"Papież Franciszek z dzieckiem"


"Dziewczyna  w kapeluszu"
Zdjęcie przerobione na krzyżyki...


Obraz zaczęłam wyszywać już jakiś czas temu, ale....wszystko wyprułam, wyszywałam 2 nitkami na drobnej kanwie Aida ' 18 i stwierdziłam, że krzyżyki wyglądają jak kulfony... Szkoda pracy, żeby potem patrzeć na brzydactwo latami. Teraz wyszywam jedną nitką muliny DMC i całość wygląda fajnie/lekko. Obraz jest dość duży sama jestem ciekawa efektu.

Oto moja "Królowa"
 wreszcie doczekała się pełnego onitkowania......

 tutaj historia jest podobna, obraz zaczęty jakiś czas temu i też wyprułam wszystko, ponieważ krzyżyki były brzydkie, materiał Aida '18.....Wyszywam jedną nitką i wygląda ładnie. Obraz duży 400x486 krzyżyków wyszywanie potrwa....

Przygotowałam jeszcze dwa zestawy: 
"Baletnica" nie posiadam zdjęcia gotowego obrazu i sama jestem ciekawa jak będzie wyglądał. Rozmiar 200x198 krzyżyków wyszywane muliną DMC.  
  "Zakochana para" nie posiadam niestety zdjęcia
 Teraz podsumowanie, przygotowałam sobie 13 pełnych zestawów do wyszywania(no i już wiem, że trzeba jeden dokupić..) albo zaliczę ten, który jeszcze wyszywam do grona pozostałych i będzie dobrze, czyli jest 13 + "Pocałunek"  Gustawa Klimta. Będę to wszystko wyszywała przez najbliższy rok, co nie oznacza, że nie dokupię czegoś niezbędnego jeśli trafi się taka okazja :)

5 komentarzy:

  1. Wow, ale plany! Hi, hi czas też do tego kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się nad tym zastanawiam, kiedy ja to wszystko wyszyję. Dostać trochę dodatkowego czasu ...marzenie. A właściwie to jestem ciekawa, ile zajmie mi to czasu? Fajnie jest rozpoczynać kolejny obraz i kolejny i kolejny...teraz będzie ich 14...nooo sporo. A ile marzeń powstanie jeszcze w głowie przez najbliższy rok....pozdrawiam

      Usuń
  2. Ooo spora kolekcja...ale nic tak nie mobilizuje jak kolejny czekający plan hafciarski.
    Ikona Matka Boga kusi mnie od dawna...ale póki co jestem w trakcie haftowania innej ikony a kolejne już czekają.
    Życzę dużo wytrwałości bo plany masz naprawdę piękne i imponujące
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekła Toskania :)piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekła Toskania :)piękna jest!

    OdpowiedzUsuń