sobota, 15 lipca 2017

Nowy sklep...

Dzisiaj w Merry Hill nastąpiło otwarcie nowego sklepu Hobbycraft...

Można było poszaleć...każdy znalazł coś dla siebie. Przypuszczam, że nikt nie opuszczał sklepu z pustymi rękami.
Ja też kupiłam kilka drobiazgów


Kupiłam lampke ponieważ wieczorami mam problem z krzyżykami. Światło ledowe powinno rozwiązać problem. 
Kolejny zakup to nawlekacz do igieł
Przetestowałam ...i działa :) bardzo pomocny sprzęt :)
Kupiłam białą kredkę ..do zaznaczenia kratek, ponieważ czeka mnie wyszywanie na granatowej kanwie.
Ostatni drobiazg to zapięcie do spodni.
W sklepie rozczarowalo mnie stoisko z wzorami do wyszywania wybór był mizerny. Można tu jednak znaleźć prawie wszystko o czym człowiek pomyśli z dziedziny rękodzieła...polecam :)

6 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam takie miejsca!!! Jak idę do tego typu sklepu to zawsze przepadam tam na dłuższy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sklep. Pewnie z pół dnia bym w nim spędziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w tych sklepach mozna kupic prawie wszystko ale nie ma w nich klimatu jaki masz w swojej pasmanterii, są to zwykłe sieciówki takie bez duszy.... ale owszem mozna spędzić pomiędzy półkami kilka godzin. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Szkoda, że u mnie nie ma takich sklepów. Z przyjemnością chodziłabym na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak wyglada w srodku, czy jest podobny do moich amerykanskich, o których kilka lat temu zrobilam kilka wpisow. Teraz pozostaje mi tylko pozazdroscic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będę tam ponownie zrobię zdjęcia ;) ... tym razem było tłoczno wewnątrz...

      Usuń